söndag 2 november 2008

I helgen har vi hunnit med att fira Halloween med vänner i Nössemark, två kalas samt tre långpromenader i höst/vinterväder plus en städning av huset. Jag känner mig riktigt effektiv ibland alltså. Måste bero på att jag idag fick en mycket efterlängtad sovmorgon (till 8.10...) Här kommer lite bilder från vårt Halloweenfirande!

Adele och jag gör ordning våra pumpor...

...Den ena fick stå hos Johannes...

...och den andra fick pryda vår vansinnigt fula trapp...

...så här fint lyckades vi duka och göra ordning, innan Håvard efter 40 minuter fick kalla hem mamma igen. Ledsen Ida vägrar låta sig tröstas av pappa just nu...
...Adele poserar framför kameran med sin hemskaste häxmin...

...5 hemska Halloweenbarn. Adele tyckte det var roligt, men var lite skeptisk och rädd för killarna som hade läskiga masker på sig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Kul att du skrivit lite igen, har kollat varje dag. Här i Torshälla är allt bra, börjar bli kallt men ingen snö än. //Kramar Nettan

ULLE sa...

jag har fått Caroline till att skaffa en blogg nu också. Jag kommer iof inte ihåg adressen el om hon har lagt ut något inlägg än... kram

Sandra sa...

Så bra! Hon var lite tokig på att hon inte kunde skriva kommentarer utan egen blogg, men nu har jag ju fixat det i alla fall!
Kram