tisdag 11 november 2008

Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter vår tur i Gbg. Borta bra, men hemma bäst säger dom ju, och jag är benägen att hålla med. Ungarna också tror jag! Adele for runt som ett jihu och Ida belägrade självklart sin favoritplats på......avsatsen under vardagsrumsbordet. Enda platsen i huset hon garanterat alltid trivs. Lustigt det där!
Nåja...denna veckan har Håvard semester och nu SKALL det bli färdigt i vårt tilltänka sovrum på övervåningen, annars blir det spöstraff (hehe) när veckan är slut! Idag var det också sista gången på babymassagen. Funderar lite på babysim efter julen, men vet inte riktigt...långt att åka tycker jag : /
Vill också tillägga att anledningen till att det numera mest blir kort på Ida som läggs ut, är för att min kära Adele, efter 3,5 år av hysteriskt fotograferande, har tröttnat på att posera, och just nu bara blir arg när jag vill ta kort på henne. Ja, denna härliga trotsålder ; )

2 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Underbart! Jag kan verkligen relatera till Ida och hennes favoritplats. Lite som att befinna sig i "drakens livmoder" som det så fint heter i österländsk inredningslära. Skyddad och med total kontroll och översyn!

Jag hatar förresten också att posera på kort. Dina barn rockar!

Sandra sa...

= )