torsdag 20 augusti 2009

Lite nytt igen

Igår var hela Nössemarksgänget på Eventyrfabrikken i Sarpsborg. Jag måste säga att jag var extremt nervös innan för hur det skulle gå med en mycket orörlig, gravid mamma och två vildbasar att ha ansvaret för helt själv- men det gick över förväntan. Adele var jätte duktig och lyssnade superbra hela tiden och Ida, ja... hon sprang visserligen omkring som en stolla hela tiden, men det går ju tack och lov inte så fort ännu ; ) Jag är i alla fall otroligt nöjd med dagen och att vi för en gång skull kunde träffas alla 5 familjerna med alla barn samtidigt : )







På kvällen när barnen hade somnat hann jag med att scrappa färdigt en påbörjat LO och att göra två stycken nya, alla tre blev jag tillslut ganska nöjd med måste jag säga!









Jag vet att jag har skrivit det här förr; men nu skall jag försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen både vad gäller mitt vardagsliv och mitt scrappande! Ha en fin dag : )

1 kommentar:

Emmy sa...

Snygga LO´s. jag gillade den med Ida, 5 mån bäst. den är enkel men med tillräckligt mycket ändå. Den kommer jag absolut lifta! På ditt förra inlägg var den "glad" layouten snyggast tyckte jag, den var härlig. Jag tränar mig på att göra LO med bara ett kort på, i inte alltför stor storlek, och då behövs inspiration. Och det har jag fått nu;-)
Tack för igår också, det var verkligen en lyckad dag, alla var glada och inga större krångel med barnen, det vill vi ha mer av;-)