fredag 28 augusti 2009

Gårdagens skörd....

... skulle ha varit rubriken från början, om det nu var så att jag verkligen la in bilderna i fredags, men eftersom blogger bara la ner så fort jag närmade mig slutet på detta inlägg, blir det inte publicerat förrän idag och dessa LO´s är alltså de jag lyckades göra i torsdags när jag var ensam hemma hela dagen : )



En LO om när Ida, jag, Julian och Anne-Maren gick på babymassage på Edsgärdet.













En LO om Idas framsteg som bäbis : )










En väldigt enkel LO om när Ida blev 6 månader. Fotomattan bakom kortet gjorde jag i Silhouetten och den blev ju superfin, men OMG vad lång tid det tog att putsa till den...






Första delen av en dubbel LO







Lägg till bild





Andra delen om dubbel LO´n











Annars har vi i helgen haft blandad kompott av regn och solsken, vilket innebär bus och bråk inne eller härliga promenader ute. I fredags var Håvard och Adele i Halden och la ut krabburar tillsammans med en kompis och onkel Bård och sedan hade de myskväll hemma hos Bård och Linn-Beathe med pizza och Istid 3. På morgonen på lördagen var de och hämtade upp fångsten- vilket blev 14 stora krabbor!
På kvällen bjöd vi hit våra respektive föräldrar, Bård, Linn-Beathe och Celina och så hade vi fest med krabba, räkor och allt annat tillbehör! En mycket trevlig afton med andra ord!

Inga kommentarer: