fredag 7 augusti 2009

090801=Bröllop!

Förra helgen fick David sin älskade Anne-Maren och JAG fick äran att vara bröllopsfotograf! Shit, vad nervös jag hade flera dagar innan, men när dagen väl kom släppte det helt och jag fick (efter vad jag själv tycker) många helt fantastiska bilder av världens vackraste brudpar : )
Prästen som vigde dom var super och lät mig smyga omkring precis var jag ville i kyrkan- han visade var jag kunde klättra upp i predikstolen och hur jag kunde komma in bakom honom och altarringen (om det nu heter så- ber om ursäkt om jag skriver helt fel). Efter vigseln åkte vi till Röd Herrgård och tog de flesta bröllopsbilderna!
Både vigseln och bröllopsfesten var fantastiska och maten- mmm... den var helt super alltså!


För första gången fotade jag i både raw- och jpg-format samtidigt. Jag vet inte om ni ser så stor skillnad på dessa två foton, men det första är jpg-bilden och den andra är från början kopian tagen i raw-format, som jag sedan bildbehandlat i Photoshop Elements.












Inga kommentarer: