måndag 29 juni 2009

Helgen...

...som varit har varit fylld av roliga saker. Fredagen började med lite grill och mys hemma hos mamma och pappa. Håvard var på fest med den frivilliga brandkåren i Nössemark och Aremark och sedan var han och några kompisar i Halden, på Mat- och Träbåtsfestivalen. Eftersom det var så underbart väder, önskar jag att jag också hade fått sitta och dricka lite öl där. Men det går ju inte när man har en liten bäbis i magen, jag tar igen det till nästa sommar ; )

På lördag förmiddag åkte vi, plus mina och Håvards föräldrar tidigt till Halden och Mat- och Träbåtsfestivalen. Fantastiskt väder och god mat, marknadsstånd som sålde det mesta, vackra båtar att titta på och karuseller för Adele- det var verkligen upplagt för feststämning. Lite väl varmt att gå gravid, men jag skall inte klaga.





Igår, söndag, var det helt outhärdligt varmt här hos oss. Jag visste inte var jag skulle ta vägen, men som tur är har vi ju våran Pärla (båt) och jag, Håvard, barnen och onkel Bård kunde under förmiddagen ta oss iväg ut på sjön där vi solade, badade, lekte och grillade korv till en bit in på eftermiddagen.





Idag skall Håvards bror och hans tjej på sitt första ultraljud- våra små barn kommer ju nämligen att få en kusin ett par veckor efter nästa lillasyster/lillebror har kommit till världen : ) Längtar att höra från dom!!

2 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Älskar bilden på Adele med ballongen. Kanske kan man få låna den någongång? Kram Anna

Sandra sa...

Ja, det beror nog på om du menar Adele, fotot eller ballongen. Adele och fotot lånar jag ut till dig när som helst ; ) men delfinen saknade sin mamma och pappa, så Adele släppte lös henne efter några timmar så hon kunde flyga hem : )