torsdag 26 februari 2009

Nya layouter

Nu när det är så många vänner som eventuellt kommer flytta från Nössemark, bland annat på grund av att våra kära politiker kanske inte inser fördelarna med ett skolsamarbete över gränsen, så måste jag pigga upp mig mentalt genom att se till att få tid att scrappa. Har kommit fram till försommaren -08 och det känns så underbart att i åtminstone fantasins värld få uppleva lite sommar, sol och värme igen. Detta är i alla fall resultatet av några timmar scrapping denna veckan:












4 kommentarer:

Emmy sa...

Gillade den första bäst, snyggt med fotomattan liksom lite avlång!

Sandra sa...

Ja, den var lite kul att lägga ut också för att du också rätt nyligen lade ut en LO från samma gång! Kul att se hur olika man kan göra en LO med samma fotografier liksom- titeln hade vi ju dock ganska lika! Tur att jag redan hade påbörjat den, innan jag såg din, för annars hade jag nog blivit låst ; )

Anna Johansson sa...

Texten med Adele är ju helt underbar!

Sandra sa...

Ja visst är den! : ) Det är Karin Boye... står inte på framsidan, men väl på baksidan!