fredag 13 februari 2009

Diverse skapande

Här kommer lite projekt som jag gjort och som jag lovat diverse folk att jag skall lägga ut bilder på.

De två första är tavlor som jag scrappat på två stycken 30,5x30,5 plexiglasskivor som min älskade sambo fixat i ordning på jobbet. Som stöd för tavlorna har han också böjt till två andra smalare skivor till ett typ A utan strecket i mitten. Bilderna på Adele respektive Ida är tagna när båda var cirka 8,5 månad. Det svåraste med detta projekt var att välja bra limprodukter, men jag är mycket nöjd med resultatet som inte helt kommer till sin rätt på fotografierna tycker jag.



Det andra projektet är de väggord jag skrivit på Adeles vägg ungefär vid hennes säng. Att jobba med vinyl i Sillhouetten är verkligen roligt tycker jag!



Imorgon är det Alla hjärtans dag och jag har just slagit in lite presenter till familjen ; ) Var rädda om varandra och ta vara på de ni älskar lite extra denna dag!

Inga kommentarer: