tisdag 6 januari 2009

REA

Det känns alltid lite tomt, tycker jag, efter jul- och nyårshelgerna. Åter till vardagen och långt till nästa långhelg.... Men det finns ju positiva inslag också och mellandagsrean är verkligen ett sådant = )
I år har jag handlat både till barnen och mig själv faktiskt. Ett microfleese-underställ för vinterpromenader och framför allt; tada... en Cuttlebug till mig. Hipp hipp hurra! Har längtat efter denna så länge att jag knappt kan bärga mig innan den kommer med posten! (en CB är för er som inte är invigda i scrapbookingens djävulska dragningskraft ännu en utstansningsmaskin). Till Adele har det blivit en ny bilstol, lite baskläder såsom t-shirtar och strumpbyxor och ett set med Pippi-kläder som hon ju älskar så totalt! Till Ida har det blivit massor med kläder (lilltjejen växer ju fortare än jag vet inte vad). Bland annat har jag slagit till och köpt världens finaste body; crazy owl från Ei Sikke Lej. Med 50% rea går det ju att försvara, tycker jag. Hon har också fått en Pippibody och Busungen-bodyn från Lundemyr. Usch, det låter som om jag har blivit alldeles märkesgalen, men jag har äntligen insett att det är bättre att köpa det man tycker är fint och av bra kvalitet än att köpa två saker bara för att det är billigt. Sådana insikter kommer till en när man snart skall fylla 30...

1 kommentar:

Emmy sa...

Va roligt att du har köpt en cuttlebug äntligen! Nu får du bara köpa lite fler alfabet då, papperochsant.se har kanske nått billigt, kolla där! Eller kanske det finns på tradera? Men de flesta webshoppar har ju CB nu så du kan ju fråga på scrappiz.
Ang kommentaren i min blogg så är det bara ansikten jag inte vill visa förstår du.

Kram