lördag 10 januari 2009

Min lista

Var inne på Cathrines blogg och såg en scraplista som hon fyllt i; tänkte härmas och göra detsamma : )

Hur länge har du scrappat? Sedan sommaren -05 när Adele föddes
Randigt eller prickigt? I löve prickigt!
Noterar du alltid datum på din LO? Blir bättre och bättre på det, men skriver alltid datum på baksidan av layouterna
Använder du öljetter flitigt? Ibland, lite i perioder
Gluedots eller scrappy glue? Gluedots
Vellum eller Overlay? Inget av det egentligen, men måste jag välja så blir det vellum
Vad kan du inte leva utan när du scrappar? Datorn (gör alltid en skiss där först, innan jag skriver ut fotona), pappersskäraren, olika QK-produkter (särskilt alfabetena) och min limpenna
Det bästa du har köpt(scrapprodukt)? Silhouetten, QK-tången med alla alfabet och motivdies, min Bind-it-all och mycket mycket mer
Det sämsta du har köpt? Jag är en sån där som samlar på allt i tron om att det någon gång kommer till användning, och hitills har jag nog haft rätt. Men måste jag säga nåt skulle det nog bli lite foamstamps som jag i princip aldrig använder
Tror du att du kommer fortsätta scrappa länge? Det är jag helt övertygad om
Vad önskar du dig helst nu? Att min Cuttlebug skall dyka upp i brevlådan och flytta in hos mig
Enkel-LO eller dubbel-LO? Beror på tillfälle och hur många kort jag vill scrappa såklart. Jag brukar bli väldigt nöjd när jag gjort en dubbel-LO, men scrappar mest i enkel-LO´s
Favoritfärg att skapa med? Just nu går det mycket i rosa, orange och grönt
Favoritdesignpapper? Hittar oftast något inom Crate eller KI Memories
Favoritdesignstämpel? Nope, stämplar inte
Knappar eller band? Band
Är du alltid snabb med att prova det senaste? Nä, jag är nog lite trög. Brukar köpa på mig en del nytt, men väntar länge innan jag sätter det på en LO.
Handlar du IRL eller via webben mest? Via webben eftersom jag bor som jag bor

2 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Så underbart nördigt! Go Sandra :-)

Massvis med kramar Anna

Sandra sa...

Eller hur?? = )
Trodde aldrig jag kunde snöa in så totalt på någonting, men ja ja... vi har visst alla vår kreativa sida- min satt bara jäkligt långt inne = )
Välkommen hem förresten!!