torsdag 8 januari 2009

Fler layouter

Tänkte börja det nya året med att bli lite bättre på att ta mig tid att scrappa. Ligger snart ett år efter: (. Men det har börjat bra, och de sista dagarna har jag lyckats prestera 5 LO´s, vilket typ är lika många som jag gjort sen Ida föddes...!


En LO från Klaras dop


En annorlunda LO från en vårpromenad i Finserud. Jag brukar aldrig annars börja meka med att klippa i mönstrade papper, men den här gången gjorde jag det och jag blev faktiskt ganska nöjd.


En LO från Önskeleken i Frölunda Torg. Tänkte från början att den skulle bli ganska tråkig att göra eftersom jag hade noll idéer, men den blev jag tillslut också nöjd med.

En ganska varm (nåja, åtminstone o-kall) kväll förra våren.


Adeles fixering vid bajs vid treårs-åldern var ju bara tvungen att scrappas!

4 kommentarer:

Caroline sa...

hi hi hi!!! Det e pappa!!! ha ha ha!!! ja typiskt pappa o bajsa så överallt =)

Sandra sa...

Ja, eller hur?? Mycket bajsprat mellan 2-4 års åldern alltså... Hur går det med dig nu vännen? Känns det som du har kontroll över de sista tentorna?

Emmy sa...

Snygga LO´s, Snyggt med "bajset" under korten!

Sandra sa...

Tack Cathrine: )