lördag 9 augusti 2008

På sjukhuset berättade läkaren att de allra flesta huggormsbett får folk när de hoppar i hö. Idag var jag, Håvard, Adele och Ida i Rakkestad på Markens Grödor-festivalen. Vad är då det första denna ansvarstagande mamma låter sin äldsta dotter göra..? Jo, självklart hoppa från en hög avsats rakt ner i höet! ; )




Nej då, skämt å sido. Vi var ju tillbaka på Fredrikstad sjukhus i fredags och efter lite (mycket) övertalning gick Adele med på att bli stucken igen. Läkaren tyckte Adeles svullnad och blåfärg var mycket bättre och senare visade det sig att även muskelproverna var mycket bättre. Inte nere på det normala än, men ändå tillräckligt bra för att vi skall slippa ytterligare återbesök! Känns jätte skönt att denna episod i vårt liv är över nu. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag aldrig mer skall behöva se något av mina barn vara så sjuka och ha så ont som Adele hade...!





Inga kommentarer: