torsdag 7 augusti 2008

Mina flickor!

Mina två vackra flickor myser i soffan! Adeles svullnad och blåmärken börjar bli mycket bättre nu. Hoppas proverna imorgon hos läkaren visar samma framgång... Jag är lite nervös, men det går säkert bra.















Idag lärde sig Ida också att vända från rygg till mage alldeles på egen hand! Adele satt och lekte sjukhus med sina sprutor och missade alltihopa. När Ida hade lyckats rulla runt tre gånger kom hon dock och satt som klistrad brevid Ida och hejade på, men då tyckte ju Ida att det var mycket mer spännande att titta på sin storasyster, så Adele fick aldrig se "den stora händelsen". = )

1 kommentar:

Anna Johansson sa...

Vilken oerhörd tur att Adele repar sig.

Imorgon bär det av till Ängelholm tillsammans med Caroline och Christian. Vi kommer att träffa hela Ängelholmsmaffian (dvs. Ulle, Linnéa och Dennis :-). Jag ska skåla för er minst en gång!

Kram Anna

Ps. Jag har ny adress till min blogg nu, såg att du länkat till mig. paannastapet.blogspot.com