tisdag 7 december 2010

Somliga dagar...

...finns det en dikt som heter. Den handlar om bättre och sämre dagar, och idag kan jag meddela omvärlden att min dag har inte varit en av de bättre ; ) Är för trött för att orka skriva allt, men tänkte skriva ner det i stolpform så kan ni ju gissa hur min dag varit.

-Selma somnar kl 01,30 med feber
-Familjen försover sig
-Mamman glömmer att det är Tomtefest på dagis, vilket medför att jag i sista stunden klockan 6 på morgonen måste tänka om och hämta ner nya kläder
-Selma är sjuk=plåster på mamma
-Måste ringa Skatteverket och Operationen på NÄL
-Adele får tid för operation kl. 7.30 imorgonbitti, vilket innebär lite mer stress imorgon eftersom vi behöver minst 2 timmar till NÄL från oss
-Tempar Selma som har 40.5 grader i feber
-Får inte hämtat Adele och Ida på dagis, vilket innebär att Adele blir vansinnig som missar Luciaträningen den här gången också (förra gången var jag hos läkaren)
-Får veta av min älskade sambo att köket kanske inte alls är klart till jul
-Mamma får ett psykbryt inombords
-Godnatt!

Men imorgon är det i alla fall dags för Adele att få de här rören inopererade, och det ska bli så skönt när åtminstone det är klart! Åh, usch... jag är både förväntansfull och skräckslagen på samma gång. Återkommer imorgon!

Kram och God natt

2 kommentarer:

Emmy sa...

lycka till med hennes OP, hoppas allt går bra!!

Sandra sa...

Tack Cathrine!