lördag 24 oktober 2009

Planerar inför ankomst

Det är kanske tur att jag inte skall ha fyra barn... Jo, för att för varje barn så väntar vi längre och längre med att fixa det som behövs. Nu kan jag i och för sig pusta ut lite för nu är syskonvagn beställd och skall hämtas nästa vecka, bäbis-sängen kom idag och är monterad och klar i vårt sovrum, bäbis-kläder tvättade och syskon varslade om att de kommer att få bo hos farmor och farfar en liten stund medan mamma och pappa är på sjukhuset! Nu är det väl bara sängkläder, spjälskydd, blöjor, amningsinlägg, att packa BB-väskan och lite sånt småttigt kvar!
Adele har beställt en lillebror och blir nästan arg när jag säger att jag tror att det blir en lillasyster till- för en lillasyster har hon redan och behöver ingen mer och dessutom har både Ella och Malene fått varsin lillebror så då skall minsan hon också ha en! Ja ja, det blir vad det blir säger jag...

Hoppas ni alla har och får en fortsatt trevlig helg!
Kram på er

Inga kommentarer: