tisdag 6 oktober 2009

Nya layouter

Nu har jag märkt att det börjar bli höst på riktigt här hos oss. Anledningen till det är att inte taklampan i vårt sovrum räcker till längre för att jag skall kunna scrappa, så nu har det varit torka på den fronten ett tag- tills Håvard idag förbarmade sig (och kanske tröttnade på mitt gnäll?) och opererade in en lampa i mitt scrapbord : ) Så här lägger jag ut de LO´s jag hade på lager och så tänkte jag börja på ny kula igen ikväll!


Lilla sockergrisen 9 månader- firades med kaka!

Eftersom både Adele och Ida tidigt blev väldigt bra kompisar med mammas hund, så fick det ju bli en LO om detta även i Idas album

Ett av våra vinternöjen förra vintern var att jag och Adele åkte spark och hade Ida på släptåg i pulkan. Mkt uppskattat av alla parter ; )

Jag bara älskar denna bildserie!!

Lilla sötnosen i badkaret

Idas fascination över tvättmaskinen hos mamma och pappa i Mölndal

Bara ett helt underbart kort!

Kort tagna på en av mina och Idas vinterpromenader

Ida 8 månader, en enkel LO som jag gillar mkt!

Tokungen Ida äter Adeles kritor till griffeltavlan

Foton på mig och Ida som jag redigerat i Photoshop för att få en helsvart bakgrund

En tur till Bretjärn på Juldagen 2008

En dubbel LO om Julafton 2008

och här är slutligen Ida med lära-gå-vagnen. Man kan ju iofs undra vem som är ute och går med vem?
Nu hoppar jag in i min scraphörna och försöker påbörja ett projekt innan House börjar! Ha en trevlig kväll allihopa : )

2 kommentarer:

Anna Johansson sa...

När man ser dina bilder inser man hur fint det är med syskon :-)

Sandra sa...

Ja, det är sant! Jag vet ju själv hur roligt jag hade med Johannes, men det blir nästan ännu tydligare hur viktiga syskon är för varandra när man ser det med sina egna barn! Dock måste tilläggas att barn som inte har syskon, inte heller får lika mycket stryk som de med syskon ; ) Herre Gud vad de slåss här ibland! Vilket datum är eran lilla parvel beräknad nu igen? Kram